Jönköping

Godmorgon kära läsare!
Solen skiner och humöret är på topp. Tror att humöret sitter i sen gårdagen. Var ju som sagt var i Jönköping på en liten shoppingtur med min kära syster. Träffade tre underbar vänner som nästan fick än att fälla en tår för att det var så otroligt längesedan vi träffades. När jag pratade med Malin och Ida frågade de mig när jag va i Jkpg sist, efter att ha tänkt en stund kom jag fram till att de var i somras när jag va hos Malin. Tiden bara springer iväg och de måste bli ängring på mina spontan trippar till Jkpg och dom måste bli mångha många fler.
Fick med mig lite småsaker hem i shoppingkassarna som jag tänkte visa er senare.
Staden har veckligen fått sig en riktig uppfräschning, riktigt kul att dom har gjort en sådan storsatsning och bra blev det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0