Grått och trist

Godmorgon!
Hade hoppats på en stor gassande sol idag på min lediga dag, men icke, himlen är grå och solen tittar fram någon gång ibland. Trist! nervositeten kommer krypande i kroppen, men hoppas att den släpper lika fort. Max 30 minuter av mitt liv som jag behöver vara nervös nu. Om vädret inte ordnar upp sig så tänkte jag faktiskt ta fram mina kära symaskiner idag och bara sitta och sy. Det är nog bland det bästa som finns, inte behöva tänka på något annat utan bara få sitta vid symaskinen och göra något som jag faktiskt älskar. Vet inte när jag hade tid till att sätta mig ner i lugn och ro och sy senast. Saknar åren på gymnasiet då man fick sy hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0