Önskar att läkningen gick lite snabbare

Igår blev det inget bloggande, men inspirationen och orken var verkligen i botten. Pluggade en stund. Bakade en drömrulltårta och en sockerkaka med kolaglasyr på allt för att läska mig ännu mer nu när jag inte kan äta. Jag hade åtminstånde något att pyssla med i si sådär 1,5 timme. Annars var det en väldigt lugn dag igår, kollade på första deltävlingen av melodifestivalen igår. Hela familjen var samlad i soffan och satt och kollade. Jag vet itne hur längesedan det var sist vi satt allihop i soffan, men mysigt var det.
Idag ska jag försöka plugga endel också, får se hur det går. Halsen gör ondare idag och jag har inte kunnat sova så mycket i natt så de lär bli en dag i soffan och sängen för min del, är galet trött. Kan inte halsen bara läka och svullnaden gå ner så jag kan återgå till mitt vanliga liv igen.

Kommentarer
Postat av: Hacki

Krya på dig

2011-02-06 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0