Underbar dag

Har haft en helt fantastisk dag i de fina vädret. Började med introduktion i skolan 10.30-12.00 i den andra nya kursen, Konsumentbeteende. Tror att det kan bli jätte roligt, men den verkar samtidigt väldigt tuff. Men De flesta studenterna har skrivit sina ex-arbeten om något som berör denna kursen så jag tror den kommer bli rolig. 
Efter skolan käkade jag och Mickis lunch hemma hos mig, efter det  fick det bli en snabb vända på stan på väg ner till gymmet. 

Så idag körde vi äntligen igång, efter att ha haft gymkortet fryst i 3 månader över sommar så börjar träningen igen. Idag fick det bli 30 minuter svettig Cross, 30 minuter styrka och sedan avslutade vi med 15 minuter rullband. Fick bli ett ganska lugnt pass idag, men om några dagar är jag nog beredd att köra på lite hårdare. 

Efter träningen gjorde jag ett ärende på stan, kommer ner om de lite senare. Vill inte säga för mycket än. Handlade lite mat på Kvantum och gick hem till mig och gjorde en supergod sallad och satte oss i soffan och kollade på Hundtricket. 

Nu har Mickis åkt hem och jag har hunnit med att plugga en liten stund. Ska planera upp det kommande dagarna och sedan väntar sängen. Ska bli otroligt skönt att krypa ner under ett varmt täcke.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för idag :) <3

2010-09-01 @ 22:51:13
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0