Trött

Har inte hunnit blogga något idag. Gjorde pannkakor till frukost med Mickan och bara slappade. Sen har jag spenderat ett antal timmar nere i skolan och fixa inför nollningen.
Så man kan säga att jag är ganska trött nu, har legat och pluggat i soffan en stund nu också så är rätt slut i huvudet.
Gårdagen blev mycket lyckad, lite förfest hemma hos mig innan vi gick ner till förfesten på skolan. Sedan gick vi vidare till Oscars och slog klackarna i taket i några timmar sen avslutade vi natten på Campino med lite nattmat. Hade en underbar kväll med fina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hade jätte roligt. Måste göras om snart :)

2010-09-05 @ 14:20:31
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0