Trevlig helg

Har inte hunnit blogga på ett tag. Helgen har varit fullspäckad, igår gick jag och Hanna hem till Anna för att få lite upp fräschning i håret. Klippning och slingning blev det för min del. Så nu känner jag mig mycket ljusare i håret. Gick hem och hann lägga mig på soffan och slumra till i några minuter, men det dröjde inte länge fören nästa besök knackade på dörren.
Kvällen blev helt kanon, lagade mat med Hanna, Victroia, Jennie och Sara. Efter de kollade vi på någon konstig film och satt och pratade och spelade spel hela kvällen. Skönt med en lugn kväll för en gångs skull.
Bilder kommer upp lite senare när jag tar en paus från pluggandet. För nu måste jag sätta igång har en uppgift som ska vara inne på fredag men vill helst få den klar idag så man slipper den sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0