Intersport

Har haft en väldigt bra dag.
Eftersom vi inte har någon praktik på skolan så får man skaffa sig det på annat vis. Det är precis vad jag har gjort, så nu befinner jag mig på Intersport lite då och då för att få mer erfarenhet inom butiksarbete och få ut mer utav utbildningen.
Så idag har jag jobbat mellan 9.45-18.10, timmarna bara sprang iväg, mycket att ta in men roligt var det.
Direkt efter jobbet så gav jag mig ut på en spingtur, det var välbehövligt efter gårdagens onyttigheter.
Har precis druckit upp denna goda smoothien, den satt som en smäck efter dagens springtur. Tror att det får bli sådna här lite oftare, både nyttigt och väldigt gott.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

följ med mig och shoppa imorn ;) hehe

2010-09-13 @ 20:57:17
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0