Det förgyllde min dag

Är sjukt trött efter en lång dag. Började med redovisning i skolan som gick åt skogen! Ska inte säga mer än så men det gick inte bra. Direkt efter det åkte jag till Ullared för att spendera ett antal timmar på jobbet. Så idag blev det ett pass från 11.00-19.45 på Buttrix. Kom in massor med trevliga människor idag som förgyllde min dag. Men det bästa av allt var att Bea hade gömt en liten lapp under disken som hon hade skrivit till mig så jag skulle få det lite roligare på jobbet. Vad söt du är gumman ♥, det gjorde min dag. Sedan jobbade jag ju med Berfin också vilket var ett stort plus, mycket prat och skratt.
Efter jobbet hann jag springa in en snabbis på gekås roffade åt mig det jag skulle ha och va ute på 10 minuter det är flyt det.
Nu väntar soffan en liten stund innan jag ska förflyta mig till sägnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0