Varenda ljus är tänt

Gjorde en lyxig kvällsmat idag, kände att jag behövde de. Råstektpotatis och honungsmarinerad kotlett.
Har laddat upp med en skål godis och lite dipp och grönsaker då jag har något som underhåller mig ikväll. Kanske inte de nyttigaste men ibland får man festa till det lite.
Har tänt varenda ljus man kan tända i denna lägenheten också, så nu är det riktigt mysigt här, bara lite sällskap som fattas.
Ska sätta på en film också, så är jag helt redo för en myskväll.
Känner att jag behöver en sådan här dag, det var evigheter sedan jag bara låg i soffan en fredagskväll och tog det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Emmie Viding

skönt, jovars de är bra :)

2010-10-01 @ 20:30:30
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0