Inte som planerat

Dagen blev inte alls som planerat. Var först några timmar på Intersport, sedan hoppade jag på bussen till Ullared eftersom jag skulle jobba idag. Men efter några hållplatser hoppar Berfin på bussen och ser lite fundersam ut, så skulle hon tydligen ha det passet. Allt blev lite rörigt men jag hoppade av bussen och fick mig en lång promenad hem istället. Men jag ska inte klaga, fick lite motion och jag slipper stressa med plugget ikväll. Men det hade ju inte varit fel med lite money.
Så nu tänkte jag försöka få klart arbetet, så jag kan sätta mig och öva lite på redovisningen vi ska ha i morgon och efter det måste jag packa klart de sista, för i morgon ska jag på lite "semester" hem till hålan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0