Plugg och träning

Idag har det varit full upp hela dagen. Först några timmas plugg i skolan. Sedan cyklade jag hem och gjorde en god sallad som fick bli dagens lunch. Efter de satte jag mig vid datorn och skrev på arbetet ett par timmar innan jag gav upp och satte mig vid min älskade symaskin istället. Nu har jag äntligen fått tummen ur och fortsatt att sy på min klänning, hoppas att den blir lika bra som jag tror.
Nu kom jag precis hem från ett svettigt stepass på gymmet. Galet vad jobbigt det var att träna idag, men det ger förhoppningsvis resultat också.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

klänningen blir säkert kanonbra :) Ska bli kul på onsdag/torsdag :) <3

2010-11-15 @ 20:39:46
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0