Västkusten

Då var man tillbaka på västkusten igen då, efter en underbar bar helg hemma i skogen med massa trevliga människor och goda stunder.
Nu är det bara att ladda om och inta den kommande veckan som består av tenta, tentaplugg och ännu en tenta. Jippi!
Hoppas att det kommer gå helt ok i alla fall.
Nu tänkte jag krypa ner i min säng, tidigt jo tack jag vet. Men konstigt nog har jag ont i hela kroppen efter helgen. Antar att den där åkturen i virvelvinden i fredagsnatt kan vara en stor förklaring till detta. Men konstigt att jag inte kände av så mycket igår Har grymt ont i höften och i nacken.
Hoppas ni alla har haft en toppen helg.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Ida-www.lippstick.se

Hoppas du får en riktigt bra start på veckan!

/ Kram Ida

2010-05-31 @ 11:20:35
URL: http://www.lippstick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0