Vart är solen?

God Morgon!
Klockan ringde tidigt idag, ska nämligen iväg till jobbet om en stund. Är tydligen någon stor tillställning där idag. Så idag är min arbetsuppgift att ta betalt för de som vill hyra skrindor. Inte så ansträngande så jag hoppas tiden går fort. Hoppas på uppehåll idag så man slipper bli blöt eftersom jag ska stå utomhus, värmen är i alla fall på min sida termometern visa 20 grader nu på morgonen.
Sen när jag kommer hem är min underbara kusin och moster på besök. Hanna ska ge dom varsin behandling och sedan ska vi fira moster som fyllt 55. Så ikväll blir de restaurang och god mat.
Så det blir inget plugg för min del idag som det ser ut, får ta ett extra ryck i morgon efter mina två timmars jobb.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv; Jo det är bra, vädret är ju underbart här hemma! Hur är det själv? :)

2010-05-22 @ 11:55:58
URL: http://beasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0