Pingstafton

En liten snabb sammanfattning från gårdagen.
Började med några timmars arbete ute på Fun City, tur med vädret hade vi också över 4000 besökare. Så det var en toppen dag måste jag säga.
Så när jag kom hem från jobbet väntade kusinvitamin och min moster hemma i lägenheten, passade på att sitta och njuta ute på balkongen. Fick faktiskt lite lite färg igår.
Efter att de hade fått sin behandling av Hanna, hämtade jag upp Karl och Peter som kom med tåget. Så fixade vi oss innan vi gick ner till Cheers för att äta en god födelsedagsmiddag.
Jag, Maria, Hanna och Peter satt kvar på Cheers och kollade på fotbollen en stund. Det var riktigt roligt, har man en syster och kusin med sjukhumor så kan det inte bli annat än kul.
Efter det så promenerade vi hemåt, men stannade till vid ungdomens hu där det tydligen var någon rockkväll. Inträdet kostade 50 kr / person men snåla som vi är så prutade vi ner det till 50 kr för 3 personer. Lyssnade ju bara på 1,5 låt så de va inte värt så mycket mer.
påvägen hem därifrån hittade vi en gurka på ett elskåp som bara låg och väntade på oss.
Så pingstafton blev helt klart minnesvärd.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0