Underbar helg

God morgon!
Nu har jag kommit hem efter en helt fantastisk helg. Började i Borås i fredags med shopping, god mat och festligheter. Det var förfest hemma hos Mikaelas kompis Viktoria, sedan gick vi vidare till Harrys där de va fullt ös. Hade mycket trevligt.
Träffade även på Emelie utanför Mc Donalds mitt i natten, blev lite förvånad där.
Sen igår blev de en promenad på morgon för att komma igång lite. Efter det var vi redo att spendera några timmar i Knalleland. Så vi hann med ännu lite mer shopping.
Sedan hade klockan hlet plötsligt sprungit iväg, så jag åkte iväg till mina kusiner där vi skulle fira våran moster. Även det blev en klockren kväll.
Helgen har varit helt toppen om man sammanfattar den.
Hoppas ni också har haft en bra helg.
Bilder kommer lite senare.

Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0