Svettig träning

Kom nyss hem från två svettiga träningspass, först blev det ett Aerobic Core pass sedan ett svettigt spinningpass. Dock förstörde musiken, inte alls någon bra musik idag. Men men träna fick jag i alla fall. Kanske ingen mer träning på gymmet nu på ca 3 månader eftersom jag ska jobba så mycket i sommar så måste jag frysa mitt kort för att jag ska få ut så mycket som möjligt av träningen. Så det får bli många springturer och långa powerwalk promenader i sommar istället. Bara hoppas att vädret är på min sida. Träningen blir mycket roligare desto bättre väder det är ute.
Nu tänkte jag äta några knäckebröd och sätta mig i soffan och kolla på tv. Jag tror nästintill att jag ska börja kolla på O.C det var några år sedan man kollade på det.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0