Söndag

Är helt slut i fötterna efter 6,5 timmes jobb igår kväll. Fick erbjudandet om att hjälpa till och servera på Varberg Event igår, och student som man är s tackar man inte nej till pengar. Dock har jag inga som helst erfarenheter inom serveringsbranschen men det gick väldigt bra ändå är väldigt stolt över mig själv. Grymt roligt var det, får hoppas på att det kan bli fler tillfällen.
Nu ska jag snart åka iväg till Fun City på utbildning det är väl först idag man får veta hur jobbet kommer att fungera där ute, är inte så pepp idag. Ska bli spännande och se vad man får för tider mm, kan ju tyvärr inte jobba där hela sommaren som jag fyllde i i min ansökan.
Hörs senare.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

ja usch det här vädret är så tråkigt !! :(

2010-05-09 @ 12:30:06
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0