Snabbis hem till småland

Nu på eftermiddagen har jag varit nere på gymmet och tränat, det blev uppvärmning på cross trainern sedan fick magen och bröstet en rejäl omgång. Avslutade med en timmes Cardio.
Sedan har jag fixat lite i lägenheten och tvättat. Blev inte så mycket plugg. Men i morgon tar vi i med hårdhandskarna och kör ett plugg pass i skolan innan det bär av en snabbis hem till småland. Hanna ska skriva på något papper. Så då tänkte jag att jag kan passa på att köra hem henne så jag kan packa med mig lite sommarkläder som ska med till Turkiet.
Nu ska jag se en liten stund till på Twilight filmen jag införskaffade mig för ett tag sedan.
Lots of Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0