Regn och rusk

Har precis varit ute på stan en sväng med Hanna och Andrea. Men kom inte hem med något mer än ett par enkla svarta tygskor.
Kollade på bikini och hittade massa snygga, men har man en syster som tycker typ allt är fult och inte orkar vänta tills man har prova klart så blir det aldrig några köp.
Så jag tror att jag får ta mig en sväng på stan själv nästa vecka om jag ska kunna köpa någon bikini tills jag åker till Turkiet.
Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och vila lite, jag ska tydligen jobba ikväll. Fick erbjudandet att hoppa in och servera på Varberg Event ikväll och pengar tackar man ju inte nej till så vi får se hur detta går.
Fick även ett väldigt intressant samtal idag, men måste nog tyvärr tacka nej men de hade varit galet kul. Men jag har ju skola och ett eller två andra jobb att tänka på nu i sommar. Så jag hoppas att det kan bli av till nästa sommar.
Dock är det inte såhär fint ute idag, men man kunde ju alltid önska att det var de.

Lots of Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0