Jobb&Pluggsöndag

Har varit iväg och jobbat 2,5 timme idag. Hade min introduktion i Entrén idag, så jag satt bredvid Michelle och hjälpte henne. Var faktiskt riktigt roligt. Trodde det skulle vara krångligare än va de var, så jag tror att det kommer gå galant när man ska sitta där själv sedan.
På vägen hem svängde jag förbi lotten där farmor, farfar, mamma, pappa och Hanna satt och pratade och solade.
Så det är väl så min dag har sett ut hittills, nu ska jag ta och gå ut i solen och sätta mig och schteeka lite, men jag låter marknadsföringsboken följa med ut. Nu kommer jag inte undan mer.
(Såg en död igelkott på vägen upp till lägenheten)

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Precis, kan knappt bärga mig! :D

2010-05-23 @ 16:09:23
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Heej! Jodå det är bra. Själv? Nej nu är jag hemma igen. jag sitter och tittar på föreläsningar i marknadsföring, är på den 5e nu. Hur drygt som helst! Annars har jag inte kommit så mycket längre. Hur går det för dig?

2010-05-23 @ 17:41:00
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0