Jobb hela sommaren fixat

Kom hem från Fun City för ett tag sedan. Nu är hela jobbschemat nästintill spikat för sommaren. Börjar jobba redan på torsdag nu nästa vecka. Ska bli skönt med lite pengar nu det behövs verkligen. Jag trodde inte att det skulle vara så roligt folk man ska jobba med nu i sommar men det verkar bli bra. Så jag får hoppas på många soliga dagar så man inte fryser häcken av sig. Nu vill det till att man köper en bra kalender så man kan se över de lediga dagarna också.
NU tänkte jag ta och lägga mig i soffan en stund och bara slappa innan jag tar tar i plugget. Nu måste jag verkligen det eftersom jag jobbar hela veckan innan de två sista tentorna så de vill till att plugga hårt nu, som tur är så är det inte så jätte långa dagar.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Olivia

hej! allt bra med dig? :)

2010-05-09 @ 21:35:13
URL: http://oliviaburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0