Fullspäckad dag

God morgon!
Vaknade vid 8 när Hanna gick till skolan och såg att jag hade fått sms av Malin. Så idag blir det lunch på thairestaurangen och en glasögonrunda på stan.
Men innan det funderar jag på att cykla ner till gymmet och köra ett svettigt pass, för när ska jag annars hinna ta tag i träningen?
För senare i eftermiddag så ska jag möta Andrea på stationen och visa henne till skolan så hon kan vara med på Hannas tyska.
Sedan visade de sig att det är grillning för nya och gamla styrelsen ikväll, ska man haka på de? Vilket betyder att det förmodligen slutar med en utgång? Eller ska man gå hem tidigt, ett ständigt problem.
Dagen är ganska fullspäckad, så när ska jag hinna plugga? Jag hoppas att det blir ett litet hål i eftermiddag.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0