Grattis

Ett stort grattis till min underbar syster som fyller år idag! <3


Har inte hunnit uppdatera idag, dagen har varit full med plugg och firande av min syster.
Började dagen med att ge henne frukost på sängen, lite missöden men de gjorde det hela bara roligare.
Sedan blev det en lång dag i skolan med lite plugg, men det tog ju sin lilla tid att ta sig igenom några uppgifter, det är inte det lättaste.

Sen blev det god schnitzel, pommes och apelsin. Smarrig födelsedags mat.
Nu för en stund sedan kom vi även hem från bion, vi har och såg farsan. En film jag varmt rekomenderar, mycket skratt.
Så nu blir det chill i soffan innan man ska krypa ner i sängen och ladda om för ännu en kommande dag med tentaplugg.

Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är 3st tjejer som har bloggar som har startat en serie om hur deras liv är och hela serien är ju lite som thecity och så . . :P Svårt att förklara, men den är bra iallafall. Tycker jag du ska komma på :D

2010-03-17 @ 09:57:42
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0