Vägarbetare

God Morgon!
Idag hade jag en perfekt väckarklocka som väckte mig. Fast en timme för tidigt. Det är ju nämligen så att byggarbetare och vägarbetare oftast börjar kl 7.00 på morgonen. Det va precis va vägarbetarna som är utanför min lägenhet gjorde idag. Satte igång gravmaskinerna kl 7 på morgonen. Det är inte OK! Men jag lyckades somna om en stund, men vaknade i genomsnitt var tionde minut så jag hade lika väl kunnat gå upp kl 7.
Men nu ska jag inte klaga mer för nu är jag uppe och frukosten är uppäten. Vädret ser väl också okej ut idag. Får hoppas att det är klarblå himmel och varmt när jag kommer hem från jobbet idag så man kan lägga sig ute och schteeka resten av dagen.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv; Aha, vad kul! Ja, jag trivs jättebra där :)

2010-06-28 @ 11:52:08
URL: http://beasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0