Ska njuta av solen

God Morgon!
Även idag blev man väckt av vägarbetarna utanför fönstret. Men jag klagar inte för jag kunde ju somna om en stund till i alla fall. har tydligen bytt bort dagens jobbpass så vad sägs om att lägga sig ute i solen och bara njuta hela dagen idag?
Victor va nämligen ledig idag så ville han så gärna jobba, och snäll som man är så låter man honom ta mitt jobbpass. Vilket va jätte skönt för idag ska de bli upp mot 30 grader, så de passar jätte bra att vara ledig nu i två dagar.
Mamma kommer ner senare idag så ska vi ha två mysiga dagar med sol och god mat och bara umgås. Helt underbart.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh va härligt! Längtar verkligen till min semester, hoppas det är lika fint då =)

2010-06-29 @ 09:37:31
Postat av: Sanna

Hej !



Allt bra med dig?



Vill du piffa till din dator eller iphone?

Passa på att vara med och tävla om en valfi vinst från laptop-skydd.se, klicka bara här:



http://moonzanna.se/2010/june/vinn-vad-du-vill-fran-laptop-skyddse.html#comment



2 vinnare dras

kram

2010-06-29 @ 12:16:15
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0