Sena nätter

Nu väntar sängen. I morgon väntar ett jobbpass mellan 10-15.00 i entrén. Skulle egentligen varit i souvenir butiken mellan 11-17.30 men bytte med Emma. För jag har lite småsaker att fixa i morgon innan det bär av ner till Halmstad till mina tjejer. Det kommer bli några dagar med prat skratt och mys. Men framför allt födelsedags firande för min underbara vän My som fyller 20 år!
Så nu ska jag krypa ner i sängen så man kan få sova ut ordentligt. Jag har fortfarande inte riktigt ställt tillbaka tiden efter Turkiet. Det skiljde ju en timme när vi kom dit så klockan är egentligen 22.27 där nere nu. Säkert därför man e så grymmt trött, plus att det blev ganska sena kvällar/nätter där nere innan man kan i säng.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0