Nyfiket, Bodegan, Kärleksparken

Har haft en helt fantastisk underbar eftermiddag/kväll ute i solen med trevligt sällskap. Började eftermiddagen med att möta upp Lina, Emma och Isabell så blev det chill och prat på Nyfiket och lite fotbollstittande.
Där fångade vi även upp Fredrik så gick vi vidare ner till Bodegan för lite god mat och lite prat. Första gången jag satte min fot på Bodegan. Efter det gick vi vidare till Kärlekspraken där vi satt och snackade en stund, fick även lite sällskap av Sandra som kom förbi. Massa nya namn och ansikten på en och samma dag, men trevligt va de. Hoppas ni också hade de trevligt tjejer.
Idag fick jag även det där mystiska samtalet, men jag MISSADE DE!!! Attans, så nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen snart och hoppas att de kanske dyker upp ett nytt samtal inom en snar framtid.
Måste ju vara pigg och glad tills i morgon, då de väntas jobb.
Gör ett bildinlägg i morgon efter jobbet, med bilder från dagen.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0