Man är helt fast

Nu skojjar jag inte, för den unga överklassen är verkligen en serie man inte kan släppa.det är verkligen en serie som inspirerar mig, massa mode, vardagslyx mm. Det ända som kanske inte är så positivt är att det är massa intriger hela tiden men det gör ju bara serien mer spännande. Har man sett ett avsnitt så är man fast. Man måste se nästa och nästa och så håller de på. Man tröttnar inte. Jag såg första avsnittet igår eller om det var i förrgår och nu har jag redan sett nio stycken. Men de är ju inte jätte långa för de ligger bara på runt 20 minuter så man hinner ju se några stycken.
Ska nog bara se ett till ikväll, sedan måste jag försöka sova och hoppas på att jag mår bättre i morgon så jag orkar åka tillbaka ner till västkusten för lite fler dagar med jobb. Men först måste jag bli helt frisk.
Så vi får se i morgon hur det blir helt enkelt.
Sov så gott alla änglar.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0