Kort jobbpass

Kom nyss hem från jobbet, det blev ett ovanligt kort pass idag. Skulle sitta i entrén från 10-13.00, men kassan jag skulle sitta i krånglade så fick gå upp och öppna souvenirbutiken istället. Men där blev det inte heller långvarit för det kom en annan tjej som skulle jobba där så de blev en kort dag på jobbet. Men stod och pratade med Bea i nästan en timme innan jag åkte hem.
Så nu ska jag vara duktig och lägga i två maskiner tvätt och överväga om det är värt att åka hem till skogen idag kanske. Har inget jobb fören på torsdag nu så kanske ska passa på och åka hem?
Igår blev det i varje fall en lyckad utgång med Bea. Det får vi göra om snart igen tycker jag allt.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0