I MISS YOU GIRL

Jag kan inte fatta hur mycket man kan sakna en och samma person. Jag sakar alla minnen med dig, jag saknar ditt leende, jag saknar att få vara i din närhet. Du fick än att må bra när man man kände sig nere, du gjorde alla dagar till ett minnesvärt ögonblick. Även om det fanns vissa dagar då vi inte alltid kom överens, men de är de dagarna man snabbt glömmer eftersom de är så få.
Du är en så underbar människa, jag önskar att du fortfarande fanns där för mig.
Jag vet att du inte haft det lätt den senaste tiden men jag finns här det vet du. Jag saknar dig så otroligt mycket nu kära vän. KOM TILLBAKA!
I NEED YOU! Jag tror inte att du förstår hur mycket jag saknar dig, du är verkligen en pärla som man inte har råd att förlora.
Denna kvinna har ett hjärta av guld och en begåvning som få och jag saknar henne.
Malin hoppas du läser detta och inser att du verkligen fortfarande betyder väldigt mycket för mig!<3
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0