I dessa VM-tider

I dessa VM-tider är det väl ingen som har missat att fotbollen cirkulerar runt i huvudet på många. Så nu tänkte jag tipsa om denna grymma sidan Rydalfotboll, något man bara inte kan missa. Här kan man följa lagets matcher och annat skoj som händer i föreningen. Men inte nog med de så har laget några av de hetaste spelarna just nu! Ta en titt så får ni se!
Senaste matchen som spelades mötte laget Sätila, 21/6-10. Matchen slutade 3-1. En av matchens målskyttar var min käre kusin Anders "Stekarn" Engström. Hetaste målskytten i laget är förtillfället Erik "Geten" Svanberg som har gjort 8 mål.
Ta er en titt jag lovar att ni inte kommer ångra er.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: pauli

sv: aah tack! då är det inte bara jag! så himla irriterande.. men finns inget man kan göra. men får helt enkelt värmas ihjäl och knipa mun..

2010-06-30 @ 18:22:11
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0