Underbar dag på jobbet

Idag var det verkligen den klart bästa dagen hittills på jobbet! Började med ett jobbpass på fem timmar, timmarna bara sprang iväg. Sedan kom Bea vid 15.00, då blev det bad och plask i poolen på jobbet.Jag säger bara det vattenrushkanan är livsfarlig trodde jag skulle dö! Man kan nästan tro att vi hann ta en tripp till Turkiet, i alla fall när man kollar på bilderna.
Fick ju aldrig tillfälle att knuffa i Victor i vattnet i alla fall, men bli blöt fick han bli. Efter några timmars schteek och badande så bestämde vi oss för att ta en tur i radiobilarna, vilket blev en väldigt lång åktur, tror nästan att vi körde i 20-30 minuter. Ett härligt gäng från jobbet körde, men inte nog med det så speedade dom upp tempot till det dubbla så de gick undan kan jag lova.
Helt underbar dag men lite karusellåkning, en vanlig dag på jobbet med andra ord.
Har även hunnit med en sväng på stan också, alla affärer är öppna till 21.00 på torsdagarna nu vilket är underbar. Så mysigt att gå runt och strosa i stan en dag som denna när vädret är på topp. Dock kände man ju inte sig så fräsch efter att ha badat i poolen. Men det fick gå.
Nu ska jag nog ta och sätta på en film och krypa ner i soffan och njuta av att man är ledig i morgon.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0