Smart

Jag tror nästan jag skulle kunna somna nu och sova tills i morgon när jag ska gå upp.
Är verkligen sjukt trött. Efter jobbet åkte jag och hämtade Hanna på jobbet i Gvd, sedan åkte vi vidare ut till stugan för att hämta pappa. Slutade med att jag och Hanna somnande på bryggan medan pappa klippte gräset.
Sedan när vi kom hem så sa frågade pappa vem som hade husnycklarna, men verken jag pappa eller Hanna hade några så vi stod på trappan och funderade en stund. 3 av 4 familjemedlemmar hade inga husnycklar. Så de slutade med att jag fick åka ner till våran faster och fixa en nyckel.
Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar så jag kan få sova sen. Lär bli sena kvällar i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0