Slut på denna jobbveckan

Då var denna jobbveckan slut, den har bara sprungit iväg fast ändå har den varit seg, eftersom jag har varit halvsjuk så har de inte varit så kul att kliva upp ur sängen kl 05.00 varje dag och åka till jobbet men de har gått bra. Nu är det ju helg och jag har en hel ledig dag framför mig som jag bara ska njuta av innan de kommer några hårda arbetsdagar från och med söndag.
Så nu ska jag packa ihop mina saker och städa lite och bege mig ner till västkusten igen.
I eftermiddag/kväll har jag all tid i världen på mig att fixa med bilder så ni kommer förmodligen få en uppdatering från de senaste dagarna, har inte haft sladden till systemkameran här hemma i skogen så får fixa de när jag kommer ner idag.
Sedan ska jag berätta om gårdagen, hade en helt fantastisk dag med min älskade syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0