Regnet det bara öser ner

Vilket fruktansvärt tråkigt väder vi har här idag. Allt folk bara försann på två röda sekunder från jobbet idag. Men nu har jag i alla fall slutat jobba och hunnit få i mig lite mat. När man jobbar de fem timmars passet jag gjorde idag har man ingen lunch så de fick bli sen lunch idag, tur man hade färdig mat att bara värma i kylen.
Men vad ska man göra nu då? Jag hade ju planerat att ligga ute och njuta av solen, men eftersom det ösregnar får jag väl ändra mina planer.
Funderar på att ta tag i mitt CV skrivande och försöka lära mig Photoshop på riktigt. Men får se hur långt orken räcker just nu känner jag bara för att ligga i soffan och kolla på film.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Bea & Fia

Här regnar det inte, men det är molnigt här i huddinge :D

2010-07-08 @ 15:57:16
URL: http://bretali.blogg.se/
Postat av: julia

vi har jättebra väder här nere i skåne :)

2010-07-08 @ 15:58:30
URL: http://gudinnanjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0