New Week

Ny vecka nya möjligheter!
Idag var det segt att gå upp kl 05.00 vill jag lova, men dagen gick ändå ganska fort. Men det märks att det är många som har semester, för det är ju inte allt förmycket att städa.
I morgon åker marknadsföringsboken med till jobbet, så kanske man hinner läsa något kapitel på rasten. Måste ju försöka vara lite effektiv nu det här veckorna så jag kan klara tentorna.
Nu tänkte jag städa i ordning lite här, kan inte få nog på städandet, skämt å sido. Måste plocka iordning lite för ikväll kommer Fia, Josse och My hit så ska vi grilla och chilla lite.
Föresten när jag åkte ner till affären nyss och skulle köpa säkringar till pappa, eftersom han råkat klippa av sladden till häcksaxen två gånger idag så strömmen gick i hela huset, så såg jag att det brunnit i biblioteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0