Mardröm

Hemma från dagens jobbpass, som blev lite av en mardröm när jag kom till jobbet idag och upptäckte att jag hade tagit med mig fel nycklar, utan nycklar kommer man verkligen inte långt eftersom alla dörrar nästan är låsta. Men som tur var så löste de sig.
Tiden bara springer iväg på jobbet, eller snarare veckorna. Halva veckan har redan gått, tiden går nog så fort för att jag har ett sådant roligt jobb. Ett jobb som är perfekt som sommarjobb men som jag kanske inte hade kunnat ha som heltidsarbete.
Har precis fått i min lite lunch också, de fick bli kyckling sallad. Perfekt nu på sommaren.
Så nu åker bikinin på och jag ska passa på att lägga mig ute och schteeka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0