Snö yra

Åkte iväg till Sara efter lunchen idag, har inte träffat henne sen i sommras. Så det var mysig men det blev bara en snabbis för hon skulle iväg på annat håll. Men det var ju i alla fall bättre än inget. Det blir nog till att boka biljätter till England snart och åka ner på en weekend till henne och shoppa och ha det allmänt trevligt.

Sen påvägen hem stannade jag hos Fia, så vi packade på oss alla vinterkläder och tog oss en promenad idag också, något jobbigare ön igår eftersom snön bara yrde i luften men vi var ute i 1h och 20 min ändå. Duktigt av oss, sen har vi suttit och räknat lite också men när vi inte förstod något mer så gav vi upp.
Så fick jag dra på mig alla vinter kläderna igen, på den lilla tiden vi satt inne och pluggade (kanske var någon timme om jag tänker efter) så hade de hunnit komma ca 20 cm snö, så bilen fick stå kvar där nere. Eftersom vi bor så högt upp så går det inte köra upp med bilen för backarna när dom inte plogar.
Så det blev än extra liten promenad, så när man kom hem såg man ut som en snögubbe.

Nu är det bara till att hålla tummarna på att tågen inte är inställda i morgon!






Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

ån en weekend i england med shopping lät inte helt fel : )

2010-01-05 @ 20:16:32
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Hanniz

ja vill oxå åka utomlands o shoppa:)

2010-01-05 @ 21:32:55
URL: http://hanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0