Rosa

Tog en paus i pluggandet innan och gick ner till stan och mötte upp min syster som slutade skolan några timmar tidigare idag. Så vi passade på att springa igenom alla affärer och handla lite mat tills helgen.
Lyckade få med mig lite saker hem idag också, plånboken gillar det inte. Men det gör jag däremot.

En västa (förovanlighetern skull, jag äger ju som sagt var inga väskor, där kanske jag ljög en aning)
Ett klister block
En anteckningsbok


En pepptalk bok där jag ska skriva något positivt varje dag för att förbättra min självkänsla



Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket sött block!

/ Kramar Ida

2010-01-15 @ 18:59:16
URL: http://www.lippstick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0