Plikten kallar

God Morgon!

Det måste vara nästintill olagligt att behöva gå upp kl 7 när det är iskallt både ute och i lägenheten när man vaknar. Då vill man inget annat än att bara ligga kvar under täcket och sova vidare.
Men idag var man likt förbaskat tvungen att gå upp. Skolan kallar!
Så nu sitter jag halvfärdig och ska vara i skolan om 45 minuter, vad ska man ha på sig så man inte fryser ihjäl inne i skolan också, det är ju inte den varmaste skolan jag har gått på i alla fall. Jag får se vad garderoben har att erbjuda idag, men vad sägs om en tjockis tröja, stumpbyxor och benvärmare kanske? Vi får se vad det blir helt enkelt.

Nu ska jag fixa de sista innan det blir dags för skola.
Hörs senare, det lär bli en tuff dag, tro mig!

Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

oj börjar du skolan redan?

2010-01-04 @ 13:04:59
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0