På god väg

Jag känner mig duktig idag, jag håller fortfarande ett av mina nyårslöften. Det har bara gått en dag och knappt det på det nya året. Jag har nämligen inte varit inne på FaceBook eller MSN på hela dagen.
Mitt lilla mål är jag ska klara mig utan msn och facebook fram till 19.00 varje dag för att lägga ner resten av tiden på skola, träning och annat. För när man sitter vid fb eller msn så blir det att man fastnar där och kan sitta där i timmar utan någon som hellst mening. Man kan helt enkelt bara sitta och glo vid en dator i timmar. Så nu blir det ändring på de.
Skolan och tränigen går klart före facebook och msn!


Idag har jag suttit vid datorn och kollat på externredovisningsföreläsningar nästan hela dagen men lite små pauser ibland. Så nu har jag bara 4 föreläsningar kvar att kolla på. Ska försöka hinna med en till idag, så jag bara har 3 st i morgon. För vi ska nämligen hem till kusinerna och fira jul, lite i efterhand. Sedan bär det förmodligen direkt av ner till Varberg igen och där vill jag inte tillbringa tiden vid datorn utan jag vill ha tid för att sitta och räkna istället så då hade det varit perfekt om alla föreläsningarna blav klara innan dess.

Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: julia

sv; tack så mkt för tipset ;) kram

2010-01-01 @ 19:00:45
URL: http://juliaros.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad handlar föreläsningarna om?`vad duktig du är som håller nyårslöftet

2010-01-02 @ 13:28:00
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0