Nervositeten kommer krypande

Kom hem från träningen för en stund sedan. Idag var det Aerobic core som stod på schemat. Det var extra kul idag bara för att det var nytt pass. Så nu ska jag snart hoppa in i duschen innan jag kryper ner i sängen och lägger mig framför tv:n. Ikväll får det bli en lugn kväll, orkar inte plugga så mycket. Får ta tag i det i morgon istället.

Ska ner till skolan tidigt och förmodligen börja gå runt i klasserna och informera om rabatterna och dela ut enkäten som alla studenter ska få chans att tycka till på vad de är sugna på att ha rabatt någon stan så vi vet vart vi ska gå ut och fråga.

Sen börjar nervositeten krypa in i kroppen igen, Sofia skickade sms ochfrågade om vi hade fått veta omtentan i marknadsföring. Vilket vi inte har, sen fick jag ett sms av Simon och så säger han att tentorna finns att hänta ut i reseptionen så det blir väl till att knalla dit i morgon. Blir det ännu en omtenta eller har man klarat kursen det är frågan de?!

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det gick bra på tentan! Jag håller tummarna!

/ Kram Ida

2010-01-27 @ 20:10:55
URL: http://www.lippstick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0