Lappar i hela lägenheten

Nu har jag pluggat färdigt för idag, har satt upp massa smålappar i hela lägenheten för att bli påminnd om tentan jag har på måndag. Kanske ett bra sätt för att få saker att sätta sig lite bättre, vem vet det återstår att se.
Nu sak jag krypa ner i sängen och se om man kanske kan se på någon film eller något. Annars får jag väl försöka ta och sova lite.
Har planer på att gå upp runt 8 i morgon och dra igång med pluggandet så man får det gjort, plus att man får några timmas extra pluggtid. Man vet ju aldrig hur kvällen slutar.
Nu har jag gett mig f*an på att jag ska försöka klara denna tentan.

Det blir nog ingen mer träning i helgen i alla fall, har ju lyckats får sån där förbaskad hosta. Vill bara att den sak gå över NU! Syrran har nog smittat mig en aning.

Sweet Dreams

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Linn

du kommer fixa tentan =)

duktig du e och går upp tidigt. jag ska oxå upp tidigt och tvätta :(

2010-01-15 @ 23:06:01
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/
Postat av: Girly

Ok ja blev hemma jag med, skulle ju ut men så vart man sjuk=(

2010-01-15 @ 23:08:28
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0