God morgon

Hade planerat att gå upp tidigt idag men jag behövde verkligen få sova ut en liten stund extra idag efter helgens bravader uppe i Åre. Det tog på trafterna om man säger så. Men nu sitter jag i våran basru itll lägenhet, det är sjukt varmt här inne och det går inte ändra elementen så jag får nog ta ohc gå ner och säga till, för vi blir ju sjuka av denna värmen.

Nu sitter jag i alla fal och försöker plugga lite, men det går inget bra jag fattar inget och miniräknarna har lagt av. Vad gör man då? får väl traska bort till farmor och farfar och se om jag kan låna en av dom eller så får jag helt enkelt gå och köpa mig en miniräknare (måste spara pengarna)

Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag ritar i illustrator.

Det är ett vektorbaserat program ..använd pensel och penverktyget, vita pilverktyget för att forma om linjerna du ritat.

tänk på att ha fyllda banor/slutna banor för att kunna fylla dom med färg..

nej jag lägger ner..kan itne förklara illustrator..det är så stort..och underbart =)



Sitt bara och öva varje dag i timmar om du kan.

2010-01-12 @ 10:57:55
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0