Fartfylld dag

Idag har jag kännt mig riktigt effektiv. Först hade vi föreläsning/introduktion i ekonomikursen som jag nämde tidigare idag. Den slutade tidigare än planerat så vi käkade lunch och sedan blev det lite pluggande, skriva gruppkontrakt i gruppen och räkna några uppgifter i ekonomihäftet.

Sedan har jag även hunnit med ett möte med min kära rabattgrupp, dock kunde inte alla vara med idag men vi lyckade pussla ihop en enkät som ska delas ut till studenterna i början av nästa vecka. Jag ska bara fixa lite småsaker runt omkring, som att ringa till alla klassrepresentanter och att dricka till g-punken för dom ska vara med och sponsra grejer till en utlottning vi ska ha samtidigt som enkäten.

Sen avslutade jag dagen med ett svettigt spinningpass innan jag gick hem. Så nu är det skönt att vara hemma och ta det lite kugnt. Har käkat lite och pluggat en stund och nu ska jag packa min väska och se på tv.
I morgon bär det av hem till kusinvitamin.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur är din onsdagkväll bejb? (:

2010-01-20 @ 21:01:50
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: jasså du bor också här:) jag jobbar på ett ställe som heter norclean, industridammsugare & blästermaskiner, hehe inte så intressant men jag sköter faktureringen och hemsidan där:)

Jag har en häst, har du någon också?

2010-01-21 @ 08:29:54
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0