En smula tidsfördriv

Vad gör man inte för att fördriva tiden ibland?

Namn: Sofia

Kallas för: Inget speciellt

Stjärntecken: Kräfta

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Ett hål i varje öra + naveln

Tatueringar: Nej, vågar inte

Längd: 1.69

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Naturligt blond, men för tillfället brunett, det blonda kommer tillbaka jag lovar

Fräknar: Nej inte vad jag kan se

Motto:

Kär? Nej inte vad jag kan känna?

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja i en mysig lägenhet någon stans

Tycker du att du är attraktiv? Ingen aning ??

Dricker du? Ja, men inte särskilt ofta

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Olika

Vilken parfym använder du? Gucci, Lacost, Escada, Christina Aguilera

Vad är du rädd för? Ormar, getingar tro det eller ej men dom bits, undviker gärna att vistas bland för mycket folk (sommartid)

Gillar du att tvätta? Nej det kan jag inte påstå

Gillar du berg- och dalbanor? Ja det är skojjigt

Senaste…

Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg det var ett tag sedan

Filmen du köpte? Oj det va ett tag sedan men det måste nog varit Harispray man fick med i en tidning en gång

Låten du hörde: Michael Jackson- You are not alone

Låten du laddade ner? Minns inte

Personen du ringde? Pappa

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Läckberg- olycksfågeln

Person du tänkte på? Malin

Favorit…

Låt: Just nu är det Michael Jackson- You are not alone

Sak att göra: Träna, shoppa

Sport: Tennis, Skidor, Simning, Spinning, Body pump, aerobic, dans, det var lite svårt att välja där

Dryck: Vatten

Kläder: Leggins och en tunika eller mysig tröja

Film: Har ingen direkt favvo

Bil: Audi TT

Serie: Gossip Girl, One tree hill, O.C

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Det har jag säkerligen

Gråtit över en flicka? Njaa

Ljugit för någon? Kanske kanske inte?

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej, men trodde jag blev jagad men vet inte varför i så fall

Träffat någon från internet IRL? Ja det har jag också gjort ja

Antal…

Gånger du varit kär? No one

Gånger ditt hjärta brustit? Hmm ?

Hjärtan brustet på grund av dig? Det har nog hänt ja? Fast jag är inte säker

Tjejer du kysst? Ingen vad jag kan minnas

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Två

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några stycken har inte räknat

Senaste…

Boken du läste? Det var längesedan så jag minns inte :/

Personen du fick e-mail av? Pappa

Personen du fick brev av? Det var nog SCUF

Personen du fick sms av? Siis

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Lördags

Saken du köpte? Skor, linnen, mascara, parfym, bok

Vad har du gjort idag? Pluggat i skolan, shoppat och tagit en promenad

Brukar du svära mycket? Nej inte så ofta hoppas jag, i så fall kan det slinka ut utan att jag tänker på det

När stiger du upp på morgonen? Beroende på om jag har skola eller inte, men jag försöker gå upp runt 7 på vardagar

Vad har du på dig? Tights, linne, tjocktröja

Vad ska du göra ikväll? Mysa och kolla på film

Vad är du allergisk mot? Gluten & damm

Var har du ont? En aning ont i huvudet

Använder du hårspray? Ja när jag fixar till det lite extra men nu var det ett tag sedan

Kan du stå på händer? Nej, jag är stel som ett kylskåp

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen ?

Salt eller socker? Socker, farligt

Gillar du ketchup? Innan hade jag det till allt, men nu har jag slutat äta det

Är du glad nu? Ja ganska glad åtminstånde

Var du glad igår? Ja på topp, förutom en stund

Vad dansar du till? Party musik

Stockholm är… ? Huvudstaden och en mysig shopping stad

Göteborg är… ? En lite större stad som inte ligger så långt ifrån mig

Kan du sjunga? Jag önskar att jag kunde, men måste nog tyvärr svara nej

Spaghetti eller makaroner? Båda

Land du vill besöka? Thailand & Kina


Kommentarer
Postat av: Joll

Nice!!

2010-01-04 @ 22:01:17
Postat av: frida

hej nu är det tävlng på min blogg, läs inlägget om det så kanske du vill vara med på min tävling;)

det är min första tävling så det är väl inte de bästa priset man kan få men läs reglerna och anmäl dig gjärna ;D

2010-01-05 @ 10:50:09
URL: http://fridaerikaalice.blogg.se/
Postat av: nathalie

roligt med listor :)

2010-01-05 @ 11:22:20
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha så roligt med listor :)

2010-01-06 @ 12:47:43
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0