Bra start på dagen

God Morgon!

Idag när man kollade ut genom fönstret så såg man ingen vacker syn, mer snö men den är asmtidigt blöt. Snart blir det nog slask om det inte blir kallare.
Jag vill ha vår nu! Även om det är kul att åka skidor och så.

Nu sitter jag och äter en god frukost, knäckebröd med kalkon, keso och paprika. Och en tallrik fiberflingor, russin och mjölk. Sen får jag inte glömma den stora koppen med the.
Bra start på dagen, nu ska jag nog orka med någora timmar i skolan.

Oj klockan springer iväg, brottom!!

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: jag tycker att det är värt de pengarna :)

2010-01-27 @ 10:57:29
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0