2010

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut i år? Åkte iväg helt ensam på en skidresa till Åre med människor jag aldrig träffat.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland, Österrike, Turkiet 
6. Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? jaa.. 
7. Vilket datum 2010 kommer du alltid att minnas? Det finns många dagar jag kommer minnas♥
8. Vad var din största framgång detta år? Att jag har fixat mig ett extrajobb där jag trivs hur bra som helst. 
9. Största misstaget? De finns några misstag ja, men inget jag vill nämna här. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja sjuk har jag minsann varit i år, får hoppas att operationen kommer göra så att jag inte blir sjuk så ofta.
11. Bästa köpet? Det måste nog ha varit allt jag fyndade på Ginas huvudkontor 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyra, kläder, skidsemester, Turkiet resan 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina nya vänner och alla andra glada människor jag har fått träffa 
14. Vilka sånger påminner om 2010? Dynamite, Waka Waka och Hey Shorty
15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år? Gladare! 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat lite mer tid hemma hos mamma och pappa och med mina fina vänner. Självklart hade jag önskat att jag kunde fått resa mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? spenderat massa pengar
18. Hur tillbringar du nyår? I år ska jag vara med fina Sara och hennes vänner. 
19. Blev du kär i år? Nej. . 
20. Favoritprogram på tv? Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år? Jag har inte hunnit med att läsa så mycket mer än kurslitteratur, men det får väl bli den jag håller på med nu Elsas Mode
22. Största musikaliska upptäckten? hmm. . . 
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jaa, min älskade systemkampera
24. Något du önskade dig men inte fick? Jaa, en lite Chihuahua
25. vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag firade den med vänner vid havet och avslutade kvällen på Oscras
26. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jaa, det finns många saker.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Modig, Social, Positiv, Glad, klänningar, höga klackar, kavajer
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen tror jag faktiskt.. Eller de finns väl några läckerbitar i Österrikiska och Svenska skidlandslaget
29. Vem saknar du? Malin ♥
30. De bästa nya människorna du träffade? Alla Fc people och mina underbara arbetskamrater. Men framför allt mina partypinglor Bea och Elin ♥
31. Hur ser nya året ut? Back to school och ta examen, sedan väntar en liten road trip till ett annat land där jag förmodligen kommer spendera ett antal månader.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket land ska du till? :)

2011-01-01 @ 15:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0