Träningen ger resultat

Idag har jag suttit och lyckad fokusera på pluggandet i ca fyra timmar innan hjärnan gav upp.
Tog en paus i plugget och gav mig ut på en spring tur med min kära syster istället. Det känns hur skönt som helst nu efteråt, 5,5 km utan att stanna och vara överdrivet trött när jag kom hem. Så här bra kondition har jag aldrig haft, så de märks att träningen ger resultat. Nu är det bara till att fortsätta vara hurtig och försöka nå nästa mål.
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på himelblå och dricka en kopp te och smaska på lite vattenmelon.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

I lördags :)

2010-08-09 @ 22:51:52
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0