Mycket att göra

Fixandet inför nollningen nere på skolan gick bra innan. Hann även med att fixa lite annat också och göra lite små ärenden på stan. Det går förmodligen ganska bra nu, ett stort leende på läpparna.
Nu ska jag bara lägga mig i soffan en stund och vila innan jag måste ner till skolan igen och fixa inför fikat vi ska bjuda på idag.
Ni ser jag har att göra fast skolan inte riktigt har dragit igång än. Men förmodligen är jag hemma vid halv 4,  4 tiden igen och så kan jag ta tag i bombnedslaget här hemma och bara njuta av en mysig kväll med syster.

Kommentarer
Postat av: emeliies

så kul med nollning :) vi får inte ha det på vår skola :(

2010-08-26 @ 17:03:14
URL: http://emeliies.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0